15 Ocak 2010 Cuma

Yüksek Yüksek Tepeler

* Çok sıkıntı çektiğini anlatır önce bir sürü örnekle. Daha da inandırıcı olabilmek için göstermesi gereken başka şeyler olmalıdır. Der ki: "Ben daha bi baby facetim önceden düşün bu hale geldim. Hala öyleyim ama önceden daha bi baby facetim."

*Ona aşık olan birinin sonra ona çok benzeyen bir kızla birlikte olmaya başladığını anlatır. Kızı görünce çok şaşırmıştır: "Böyle benim daha kusursuzumu düşün. Düşünebiliyor musun? Benden daha kusursuz. Çok güzeldi."

*Kendisinin güzelliğini takdir etmem için görmemin yeterli olmadığına kanaat getirmiştir sanırım. "Ben öyle kolay kolay kimseyi beğenmem kendim çok güzel olduğum için. Standartlarım yüksek tabi. Sen belki güzel dersin beğenirsin birilerini ama ben beğenmem onları."

*O kadar çılgındır ki yamaç paraşütü çeker canı. Gider babasından izin ister çok çılgın olduğu için. "Babam da böyle benim gibi deli dolu çılgın biri."

*24 yaşındadır. Olsa olsa 23 gösteriyordur. Bir yere yaşı tutmadığı için giremediğini anlatır. "17 yaşındaydım ki düşün şimdi 17 görünüyorum o zaman nasıl küçük görünüyordum."

*Okulun ilk gününde biriyle birbirlerine dönüp dönüp baktıklarını anlatır. "Benim gözlerimi görüp tekrar bakmaması zaten mümkün değil. Hem güzel hem büyük ya gözlerim. Seninki gibi değil yani."

*Aldığı kıyafetleri tekrar tekrar dener. "Bu çocuk beni kıskanmakta çok haklı, bir şey diyemiyorum. Baksana şu güzelliğe. Seni hiç kıskanan oldu mu mesela?"

*Prenses konusunu anlatmıştım zaten. Görmediyseniz ve merak ettiyseniz bulun artık okuyun. Mecalim kalmadı benim.

3 yorum:

Tolga dedi ki...

selam soyle prensese :)

seyyarat dedi ki...

Herkes prensese selam söylesin zaten :(

a dedi ki...

ben prensese söylemiyorum bak selamı :)