16 Ocak 2010 Cumartesi

Kırık

Dün sevgili abim arkadaşımın hesabına para yatırdı sandık. Hem de beklediğimden çok miktarda para. Bir sürü hayal kurdum. Borçlarımı ödeyecektim mesela sonra da bilgisayar alma ihtimalim olacaktı. Kendimi yeni bir bilgisayarla hayal ettim. Çok zordu ama yapabilirdim. Çünkü bilgisayarımla ilişkimiz gitgide ikimiz için de zor bir hal alıyordu. Benim istediklerime evet demiyordu. Canı sıkılınca kapatıyordu kendini, benim istemediğim misafirler alıyordu, heyecanlanıp ısınıyordu, evden hatta odadan dışarı çıkmıyordu. Bir de benim kalp kırıklıklarıma mukabil onun ekran kenarı kırıkları vardı. Bu kadar çok kırıkla bir ilişki yürümüyordu. Bunları düşünsem de onu hala çok sevdiğimi tekrar ettim kendime gece uyumadan önce. Çok sevdiğim bilgisayarım bir köşede durabilirdi ama ara sıra görüşürdük arkadaşça.

Sonra hiç para yatmadığını öğrenince geldim yine sevdiğim bilgisayarımın klavyesine dokundum usulca. Hayallerim de kırıktı artık. Bu kadar kırıkla bir ilişki yürümezdi.

Dün akşam bir de çok özledim bir şeye kavuştum. Birinin gözlerindeki ışıltıya bana bakarken. Bir süredir birbirimizin gözlerine pek bakmaz olmuştuk karşılıklı yanlış anlamalar üzerine bina edilmiş kırgınlıklarla. Sonra bir baktım ki hala oradayım. O da hala tam burada. Bu ilişki ne kadar kırık olsa da yürür dedim. Yapışır her şey eskisi gibi olur.

1 yorum:

a dedi ki...

:(