16 Kasım 2009 Pazartesi

Hassasım Ben

Anlatamadığım bir şey var bunca zamandır etrafımdaki insanlara: ben hassasım. Dün avucumu açıp "bak derim ne kadar ince" diye gösterene kadar bir kişi daha buna inanmıyordu. Şimdi neden sıcak/soğuk şeyleri tutamıyorum, yiyemiyorum, içemiyorum anlıyor. Benim gibi birinden hiçbir hassasiyet beklemedikleri için tabi şaşkınlıkları.
Meselenin bu kısmının halledilmesi çok da zor değilmiş. Elimi gösteriyorum, dokunuyorlar, inanıyorlar. Kalbimin kolay kırıldığını, hadi onu geçtim, kalbimin kırıldığını nasıl gösterebilirim? Onu hiç anlamayacaklar. Benim gibi birinden hiç kırgınlık beklemedikleri için tabi inanmamaları.

2 yorum:

a. dedi ki...

Küçük sarsıntıları, çatlakları görmezden geliriz biz, ancak büyük depremler sonunda bakarız binanın sağlamlığına. Bu da bu hesaptır işte, çok büyük yıkımlara neden olmadıkça görmezden gelinir kalp kırıklıkları...Üzülürüm.

Adsız dedi ki...

anlayan vardır belki ne kadar hassas olduğunu. elini sıcak sudan soğuğa sokmaz kalbini de kırmaz belki.