12 Kasım 2009 Perşembe

Biliyorum

Hayır kaçmıyorum. Sadece mutsuzluğumu görmenizi istemiyorum. Zayıfım, onu biliyorum, kabul ediyorum. Bunu görmemeniz için değil telaşım. Sadece anlamayacağınızı biliyorum. Anlamanızın hiç kimse için bir faydası olmayacağını da.
Bakın ne çok şey biliyorum. Bildiklerimle baş başa kalmak istiyorum. Bildiklerim bilmediklerimden fazla olmayacak hiç. Bakın bunu da biliyorum. Yine de siz "hayır bilmediğin bir şey var" diye başlamayın cümlenize, rica ediyorum. Siz bilmezsiniz, ben onu da biliyorum.
Eve dönerken hiç bilmediğim bir sokağa girdim. Bomboştu yine. Ne açılan pencereler, ne miyavlayan kediler, ne oynayan çocuklar...İşte bu aynılıktan o sokağı bildiğimi hissettim. Ne zaman bilmediğim bir sokağa girsem bütün sokakları bildiğimi düşünüyorum. Kanıtım da var: Evin yolunu hep buluyorum.

Hiç yorum yok: