27 Mart 2009 Cuma

gelirsen

(Türkü halini daha yeni dinleyebildim tercihim okumak)
BAHREVAN
Diyarbakır kokardı saçların gözlerin bahrewan
Her geldiğinde bana sen dururdu zaman
Firar ederdim, gözlerine mülteci olurdum
Ben peşinde rüzgar olurdum
Ben peşinde Ferhat olurdum
Ben peşinde Fırat olurdum sen de Dicle
Gelirsen, Ayıntap üstünde kederli bir bulut
Tutamaz gözyaşlarını
Harran papatyadan bir gelinlik giyer
Arsız zamansız
Gelirsen dersime,
Dersime kırlangıçlar geri gelir, Munzur gülümser
Gelirsen, kızıl bir gelincik olup açacak Şilan
Zap sana koşacak durmaksızın
Gelirsen, Batman'da intihar son kurşununu kendine sıkacak
Hani kurtulacak susmaların dilinden
Ve Çorum ve Maraş ve Sivas yüzünü yıkayacak yağmurda
içimdeki kızıl deniz doydu kana
Kızılırmak tan alayım selamını
Merhaba de vurulmuş güvercinler aşkına
Merhaba...
c.Bağca

Hiç yorum yok: