19 Şubat 2009 Perşembe

Tarçınlı Kurabiye ya da Tarçınsız Kurabiye! İşte Bütün Mesele Bu!

Blogun şeklini şemalini değiştirince anladım bu işin sonu kötü. Böyle çaydanlıkla başlıyorlar kek kurabiye tarifleri veriyorlar sonra yemek tarifleri derken iş büyüyor. Ben de adım adım kendimi o yolda ilerler görüyorum. Cuma günü öğlene kadar evde olacak olmanın verdiği sevinçle ev arkadaşlarıma bir güzellik yapmayı planladım. Neli börek yapsam? Ne tatlısı yapsam? Derken baktım sonu kötü. Çok portakal ağacı formatı oldu. Misafir gelecekti ne yapsam dedim görümcem böyle yap dedi onu yaptım olmadı sonra kayınvalidemin tavsiyesine uydum ve bu süper oldu....Tabi benim görümcem ve kayınvalidem yok tek fark o :)
Korkmayın. Bunlar olacaksa bile şimdi değil. Yaz tatilinde belki kendimi mutfağa adadığım zamanlarda şu tarife şunu ekledim diye haber veririm size de.

Hiç yorum yok: