3 Şubat 2009 Salı

Hayır sana katılmıyorum Lenon ve şu anda kendimi STV belgesellerini seslendirenler gibi hissediyorum.

“Hayat, siz planlar yaparken olanlardır “demiş John Lennon "Bilinmeyen" in hatırlattığı üzere.
Ben hep farklı düşünmüşümdür hayata dair. Şimdi toparlamakta zorlansam da benim de var elbette hayata dair düşüncelerim :) Ben de üniversite bitirdim :) (Avrupa Yakası seyretmiyorsanız çok itici bu cümleler biliyorum)
Yıllarca neler çektim o anketlerden hatıra defterlerinden...Hayattan beklentimi soran sorulardan o anketlerde...(Issız ada konusuna girmiyorum hiç) Hayattan birşey beklenir mi ne biçim soru dedim bu. Ben durayım hayat bana birşeyler sunsun oh ne âlâ! Hem kim yarattı o hayatı? Sanki kendi başına bir güç sahibi o hayat...derdim. İşte bu sebeple şimdi durup bakıyorum ve STV'de çitanın Allah'ın ihsanıyla koştuğunu söyleyen seslendirmeler gibi hissettim. Ağacın boyu da iki minare kadar zaten bu seslendirmelere göre. Hatta bir tanesinde evrim anlatılırken arkadan gelen o cılız İngilizce orijinal seste Türkçe "İşte bu yüzden bunlar tesadüfe verilemez." diyordu.
Lenon katılmıyorum ısrarla sana. Hayat denen şeyi cümle kurabilsem cüz-i idareyle, külli versiyonuyla, kaderle, sünnetullahla anlatmak isterdim şimdi.Yaşadığım herşeye bakıp hayrı görmemi, sevinmemi sağlayan şeyi benim planlarıma muhalif öylesine başıma gelenlerle açıklayamam. Benim planlarım (iradem) başkasınınkiyle kesişmiştir ne var bunda. STV'ye belgesel seslendiririm yine sana katılmam Lenon :)

Hiç yorum yok: