23 Ağustos 2012 Perşembe

Hapisten Çıkan Adam

Karaköy'de elimde bir şişe sodayla arkadaşımdan ayrılmışken bir adam geldi yanıma.
-Abla, nolur biraz para ver abla, çok açım abla.
Önce pek umursamadım.
-Hapishaneden yeni çıktım abla, delireceğim artık. İntihar edeceğim, yaşayamıyorum böyle.
Hapishaneden yeni çıkmış birinin yaşayabileceklerini düşündüm. Ya çok az ya çok fazla verebilecektim, az olanı seçmek zorundaydım.
-Bu yetmez ki abla, çok açım. Bir şey al bana büfeden. Soda, su, iki de kek al.
Dediklerini aldım, teşekkür etti. Karşıya geçmek için beklerken Kurban Bayramı'mı kutladı. Sonra Hapishaneden çıkmasından, delirecek gibi olmasından bahsetti yine. Sonra yakınlaştı biraz, yüzüme baktı.
-Fuhuş ve hırsızlıktan yattım.
Ben iki adım gerileyince
-Kınamıyorsun değil mi beni abla?

Hızla uzaklaştım oradan. Bu -galiba- oldukça normal bir tepkiydi, ama yine de garip bir sıkıntı var içimde.

2 yorum:

A-H dedi ki...

normal mi degil mi bilemiyorum ama sanirim bende ayni tepkiyi verirdim.

Ebru dedi ki...

Ne tuhaf bir denge. Çok garip hissettim