29 Ağustos 2011 Pazartesi

Kale

Gidebilseydim, şu sıralarda uyanmış ve derse gitmek üzere hazırlanıyor olacaktım. Kindle'a konmuş ders notları, kitaplar, kullanmaya kıyabildiğim bir defter, çantanın içinden hafta sonu zaten çıkarmadığım her şey ile birlikte çıkmak için hazır olacaktım. Muhakkak bir şey unutacaktım. Sonra dersi belki sevecek, belki sevmeyecektim. Okuldakiler bana belki iyi davranacak, belki yine çok üzeceklerdi beni. Bilemiyorum. Bunu neden bu kadar istediğimi de.

3 yorum:

kareemoff dedi ki...

Merhaba. Nasilsiniz? Gecmis, ama yine de bayraminizi kutlamak isterim. ``kullanmaya kıyabildiğim bir defter`` cok tanidik geldi, benden bana tanidik. Defter almaya karar verir, zar zor bir tane secer, alir ve sonra zaman icinde belki `kullanmaya kiyabildigim` hale gelir. uzu zaman kalir oyle. bazen sadece 2-3 sayfasi yazilmis. yazim guzel olmaz diye yazamadigim bos sayfalar, filan..

Sumeyye Kocaman dedi ki...

eee noldu şimdi?

şenay izne ayrıldı dedi ki...

ne dersi kuzum, neler oluyor? neyi kaçırdım ben?