17 Haziran 2011 Cuma

Babamın damarı

Öncelikle sizi göreceğiniz fotoğraflardan biri için uyarmalıyım. Mideniz bulanacak gibi olursa, tıkanmış ve vücuttan alınmış bir şahdamarı parçası görmek istemezseniz en alta bakmayın.

Bu damar parçası babamdan alındı. Yerine bacağından bir parça konulmuş, yama yapılmış. Doktorun onlara bu parçayı gösterdiğini yüzlerini ekşiterek anlatan abilerime hemen beni doktorun yanına götürmelerini söyledim. Bir süre içine bakıp konuştuktan sonra damarı isteyip istemediğimi sordu doktor. Elbette istiyordum. Mide bulantısı ile odadan kaçan abilerim, hastane bahçesinde onu çöpe atmam için çok ısrar ettiler. Oysa annem de onu saklamaktan yana idi. Amacından çok emin olmasam da onu destekledim.
Sonuç: Fotoğrafını hızlıca çekip çöpe attım.
Garip.

Hastane duvarlarının en güzeli.

Hastane bahçesindeki tırt çiçekçi

Ve işte o damar:

8 yorum:

aglea dedi ki...

çok geçmiş olsun canım. babana sağlık diliyorum.

damarın resmini çekmen iyi olmuş. ben de baktım, midem felan da bulanmadı. hatıra işte:)

seyyarat dedi ki...

Teşekkür ederim.
İçi daha ilginçti aslında, ama abimden birkaç saniye kurtarabildim.

Shere Khan dedi ki...

geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.

Unknown dedi ki...

Cok cok gecmis olsun, sifalar diliyorum..

Min'el Lâ dedi ki...

Acil şifalar dilerim

sevgilerimle

Ebru dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Acil şifalar.

No More Virgilius dedi ki...

Daha iyi mi?

seyyarat dedi ki...

Teşekkürler ve evet, daha iyi.