23 Ocak 2010 Cumartesi

The Man From Earth

The Man From Earth abu akşam nihayet seyredebildiğim için mutlu olduğum film. İki yıldır o DVD orada duruyordu ve artık zamanı gelmişti. Konusunu evvelden bildiğim için "vay be ne görmüş geçirmiştir şimdi bu adam" diye düşündüm seyretmeye başlarken. Film boyunca yüzünde bunun izlerini aradım. Görebildiğim tek şey boş baktığı idi. Evet adam tepkisiz öyle boş boş bakıyordu.
Kendimi düşündüm. Bir süredir çok boş bakıyordum ben de. Demek ki görmüş, geçirmiştim. Hem görmüştüm  hem geçirmiştim.

Az önce de kendimi bir yaz akşamı odama kapanmış kitap okuyorum da bu gelen sesler parti yapan komşularımız yerine hemen odamın olduğu taraftaki çıkmaz sokakta maç yapan oğlanlar, şarkı söyleyip dans eden kızlardan geliyor, camdan şöyle bir uzanıp bakayım derken buldum.

Boş bakıyorum. Hem gördüm hem geçirdim ben.

2 yorum:

sacidu dedi ki...

olgunluk olmuyor mu boş boş bakmak? görüp geçirdiklerini coşkuyla anlatmasını mı beklemiştin :)

the man from earth'ü izleyeli baya oluyor. konusu çok ilgimi çeken bir alan. keşke bunu dizi yapsalar diye geçirmiştim. çok uzun soluklu olmasın, mini bir dizi. birkaç bölüm. adamımızın farklı kimlikleri, van gogh ile arkadaşlığı, napolyon'un yanında çalışması, vs. güzel olurdu.

geçen ekşide biri belki de bu hikaye gerçektir diyordu.

seyyarat dedi ki...

Görüp geçirdikten sonra o boşluğu yok edecek herhangi bir şey beklemiştim. Zaten yorgun adam coşku beklemedim.

Aynı süre içinde de filmi daha ilgi çkici bir hale getirebilirlerdi aslında da yine konu ekşiye bağlanmış çok üzülüyorum.