3 Aralık 2009 Perşembe

Sanırım beni tanımalısınız

Ekmeğin iç kısmıyla tatlı kabuk kısmıyla tuzlu yiyorum.
Ekmek tazeyse ya da kızartılmışsa onunla sadece tuzlu yiyecekleri yiyebiliyorum. Çıtır çıtır bir ekmeğe Nutella sürmüşlüğüm reçel -bala bulamışlığım olmadı hiç.
Tuzlu yiyeceklerin yanında meyve suyu içiyorum. Yiyeceğe ve ruh halime bağlı olarak değişmiyor portakal suyu sadece. Bir şeyler yerken içilebilecek tek meyve suyu o bence.
Tatlı yiyeceklerin yanında ise ya kahve ya süt içiyorum. Çay içebildiğim zamanlarda çay.
Kahvaltıda asla çay içmiyorum. Asla.

Tek markanın tek dondurmasını yiyorum.Kakaolu kısmında ceviz, muzlu kısmında çikolata var.
Tek markanın %2 yağı azaltılmış sütünü içiyorum.
Lindt'in çikolatalarından bile (ki kaç çeşit var sayamadım) sadece bir tanesini seviyorum.
Kahvesini içtiğim belirli yerler var. Çok zorda kalırsam bunların dışına çıkabiliyorum ama asla Dunkin Donuts kahvesi içmiyorum.
Malatya Pazarı ve Fisko Birlik fındığı seviyorum. Tadım bile yerken zorlanıyorum. İçime sinmiyor.
Tek markanın beyaz peynirini seviyorum. Tek markanın kaşar peynirini seviyorum. (Bunlar Türkiye'de kaldı)
Burada ise tek markanın mozarellasını seviyorum.

Acı yemiyorum.
Sarımsak yemiyorum.
Soğanı çiğ iken yemiyorum.
Maydanoz yemiyorum.
Yoğurt yoksa patlıcan yiyemiyorum.
Tatlı içinde bizim Antep fıstığı dediğimiz o güzelim fıstıkları yemiyorum. Mümkümse ayıklıyorum. Fıstıklı baklavayı bu sebeple yiyemiyorum.
Yer fıstığını da tatlı olarak yiyemiyorum. Fıstık ezmesinden korkuyorum. Onun içinde olduğu çikolataları da yiyemiyorum.
Kuru üzümlü kek, kurabiye yiyemiyorum.
İçinde tarçın, kuş üzümü olan sarmaları yiyemiyorum.
Sıcak çay, kahve, çorba içemiyorum. Onları diğer insanların artık içemeyeceği kadar soğukken (bana göre hala sıcakken) içebiliyorum.
Dondurmayı ise birkaç dakika bekletip yiyebiliyorum. Çok soğuk.

Bütün bu titizliklerime rağmen her yerde her zaman uyurum.

Bunlardan sonra arkadaşlarım ilişkimizi tekrar gözden geçirecek sanırım. Henüz tanışmadıklarımız da tanışmak istemezlerse anlarım. Çok anlayışlıyım çünkü. Ama böyle bir insanım işte. Beni böyle sevin sevecekseniz.

6 yorum:

sarya dedi ki...

aslında ne yediğin ne içtiğin neye benzediğin, şahsen bunlara hiç önem vermem samimiyetin seni sevmem için yeter. anlaşıldığı üzre pek samimisin. :))

Sevcan Ozturk dedi ki...

seni hic tanimiyor gibi davransam alinmazsin degil mi? zira fistikli baklava sevmeyenlerle pek muhatap olmuyorum da :p

seyyarat dedi ki...

Sarya teşekkür ederim :)
Yunivers bu yazıdan sonra beni terk eden çok insan oldu anlarım. :(

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Böyle de kabul. Bunlar zaten seni sen yapanlar.

seyyarat dedi ki...

Adsız allasen neye kabul ettin beni?