13 Nisan 2009 Pazartesi

bloga dair

Herkes farklı tepkiler veriyor bloga dair ben ve blogun kendisi de buna dair.
Adımı çok sevdiğim için ve şu an hatırlamıyorum neye dair ismimi kullanma hayali kuruyordum ama onun için böyle bir güzellik yaptı bana. Ama kötü yanı okumasını istemediğim kişiler de yazılarımı okuyordu. Böyle iyi canım sıkılıp tekrar taşınana kadar.
Blogun bir diğer garip tepkisi de şablonumu değiştirip sonra da istediklerimi uygulatmaması.

Gelelim insanların tepkilerine: "Neden cümle aleme gösteriyorsun ne düşündüğünü ne hissettiğini?"
"İyi yapmışsın sana dair haber alacağımız bir yer oluyor."
Aynıyla hatırlamadıklarım var bir de onlara vakit ayırmayıp buna ayırdığıma dair yada çok karamsar olduğuma dair...

Cevap vermek gerekir mi bilmiyorum ama kalem kağıdın yerini asla tutmamakla birlikte yazma ve rahatlama ihtiyacımı karşılama yöntemim bu. Mahrem meseleleri tabi ki yazmıyorum, onları çoğu zaman anlatmıyorum bile kimseye. Ama insanlarla konuşmak yerine yazı yazmayı tercih etmemin sebebi sadece kendi istediklerimi anlatabiliyor olmak olabilir. Bir de mutluyken yazma ihtiyacı hissetmiyorum. Karamsar değilim aslında. Çoğu zaman. Melankoliğim ama karamsar asla.
NOT: Şu anki şablon çok ülkücü duruyor farkettim ama elimizdeki bu :)

Hiç yorum yok: