25 Mart 2009 Çarşamba

kendin ol, sen buysan başkası ol

"Buysan kederden öleceğim/Başkası olursan da kimi seveceğim."

Size de olur mu hani böyle diye başlamak isterdim rahat rahat...Sanki herkese oluyormuş da ben hatırlatayım demişim gibi. Ama sanmıyorum size de olduğunu bunların. Oluyorsa söyleyin nolur...Kendinizi tanıyamadığınız, eğer bu kendinizse bırakıp kaçıp gitmek istediğiniz oluyor mu? Oluyor deseniz...Oh desem ben de...

Kendinizi ne anladığınız ne anlatabildiğiniz vakitler oluyor mu? Soruların soruların cevabını bilmediğiniz...

Sevdiğim şair devam ediyor "Ne diyarbakır anladı beni ne de sen/Oysa ne çok sevdim ikinizi de bir bilsen"

Anlıyorum şu an onu. Hayatıma aldığım başka şehirler bırakmıyor yakamı. Bir yenisi de girmiyor kapıdan içeri.

1 yorum:

hirarucha dedi ki...

Kacip geldigim yerdeyim .. simdilerde onu da tanimiyorum..