7 Temmuz 2010 Çarşamba

Kırmızı Balık

Ben de bunları söylerdim size. Emin olun. Ne eksik ne fazla. Bir bir sayardım tesellileri. Olmayan çözümler önerirdim. İnanırdım da onlara söylerken. Gerçekten. Bir de inanınca olacak sanırdım. Ne kadar minnettar olduğumu bildiğiniz kadar bilin bunu. Hepsini ben de yapardım.

Yine de içinde olduğum halin acısından kaçmaya çalışmam nafile bir çaba değil mi? Bence öyle. Mızmızlığıma ben de çok kızıyorum. Turtles Can Fly'ı seyrettim biraz önce. Mızmızlanmam biter belki dedim. Bitmiyor. Birkaç dakikada söylediğim her şey uçup gidiyor, mızmızlık baki kalıyor.

Tamam, kabul ediyorum. Kebap, lahmacun güzel. Anne sevgisi, baba sıcaklığı paha biçilemez. Başka da argümanımız yok elimizde sunacak. Bu kadar. Diğer kefeye neler koyduğumu bilmek bile istemezsiniz diye düşünüyorum. Ağız ucuyla soranlar da hiç dinlemedi.

Hiç yorum yok: