20 Nisan 2010 Salı

It's Tax Time hadi canlarım


Aslında hep koyu renkli çocuklar oluyordu yol kenarında. Kırmızı beyaz çizgili şalvara yakın pantolonlar üzerine lacivert ceketler ve kırmızı beyaz lacivert kenarı yıldızlı şapkaları oluyordu.
Baktım bu kez yanımda bir fotoğraf makinesi var üstelik de hoş bir çocuk var o tabelayı taşıyan hemen gittim yanına.

Ben: Şey, şimdi garip gelebilir bu isteğim ama ben bir fotoğrafınızı çekebilir miyim?
O: Tabii.
Ben: Valla turist şeysi değil. Arkadaşlarım sizi gördüğüme inanmıyor da.
O: Beni mi?
Ben: Yok özel olarak seni değil bu işi yapanları.
O: Ne dedin arkadaşlarına?
Ben: Hani sizin böyle güzel kıyafetleriniz...
O: Arkadaşın sesleniyor bak, otobüs gelmiş.
Ben: Tamam o zaman gülümse, hemen hemen hemen!

5 yorum:

Unknown dedi ki...

hos bi cocuk ha! Hmmmm!

Kadir dedi ki...

Bu tax time ile ne demek istiyor, işi ne bu adamın?

seyyarat dedi ki...

Evet işini de söyleseymişim iyi olurmuş. Gelen geçen arabalara el sallayıp elindeki tabelayı gösteriyor.

seyyarat dedi ki...

EG hoş değil mi ama? Fena değil yani.

kibrit kutusu dedi ki...

hosmus bence de..