30 Ocak 2010 Cumartesi

Hayır, yanlış anladın

-23C görünce ekranda kat kat giyinip çıktım dışarı. Giydiğim katlar sebebiyle zor yürüyüp, şişik kabanım sebebiyle arkama dönüp bakamadığım için durağa bir metre kala otobüsü kaçırdım. Derse gitmiyor olmanın verdiği rahatlıkla bir saat sonraki otobüse binerim kitabım da yanımda nasılsa diyerek biraz ilerideki cafeye gittim.

Cafede bir kızla göz göze geldik. Her zaman olduğu gibi gülümsedim. O da gülümsedi kafasıyla selam verdi. Ben oturdum masaya, kahvesini alınca geldi ve benimle oturmak için izin istedi. Tabi, dedim. Elimdeki kitabı o sırada masaya bıraktım: "Wrestling with God and Men, Homosexuality in Jewish Tradition". Kitap hakkında birkaç şey sordu sonra konuştukça gözleri parladı kızın. Okuldan konuştuk biraz. Aslında okul yolunda olduğumu söyleyince "O zaman az zamanımız var birbirimiz tanımak için" dedi. Anlamadım neden birbirimizi tanımamız gerektiğini. Sordu, anlattım.

Şiidetli rüzgarın etkisiyle gözlerimden akan yaşlar devam ediyordu biz konuşurken. Elini uzatıp sağ gözümün kenarındaki yaşı sildi. Bir Amerikalı'dan içinde temas olan bir şey beklemediğim için şaşırdım tabi. Sonra o iki parmağını yanağıma doğru uzatıp dokunduktan sonra "Ne kadar yumuşak" dedi sevgi dolu gözlerle. Ben hala soğuk havanın etkisiyle sanırım bir şey anlamıyordum. Hatta elini omzuma koyup "Ne güzel gülüyorsun" dediğinde de hala anlamamıştım neler olduğunu.

Jenny telefonumu istedi. Telefonum olmadığını söyleyince onu atlatmaya çalıştığımı düşünüp çok bozuldu. Evimi sordu. Yakınlarda oturmama çok sevindi. Onun evinde de benim evimde de buluşabileceğimizi söyledi. Çok haklı bir soru sordum bunun üzerine. Neden buluşuyorduk ki? Tedirliğim üzerine, sonraki cümlelerimde kekelemem üzerine Jenny "Ben galiba yanlış anladım" dedi. Sonra birbirimize iyi günler diledik, gitti.

3 yorum:

Zehra B. dedi ki...

haa haaa nesli cok komik ya, seni o durumda gormek isterdim :))) nasil urkmussundur yawrummm

seyyarat dedi ki...

İlk kez oldu çok heyecanlandınm.

a. dedi ki...

ne desem gülsem mi ne yapsam bilemedim.