9 Aralık 2009 Çarşamba

Nasıl Ergen Olunur

Bloga kendisi ile gelinen aramalardan anladığım kadarıyla "Nasıl erkek olunur" konusu merak edilmekte.O konuda bir şey yazıp amme hizmeti göreyim istedim lakin yorgunum ve sadece ikinci dereceden bir kuzenimin Facebook'ta hayranlıkla takip ettiğim katıldığı gruplardan bir kuble sunup "Nasıl ergen  olunur" sorusuna bir cevap vermek istiyorum. Evdeki malzemelerle deneyebilirsiniz. İnanıyorum ki hepimizin evinde bu malzemelerden bolca var.
Önce vermek istediğimiz mesajı seçiyoruz. Ben kırmızıyla verdim uyarı işlevini yerine getirsin diye siz evde istediğiniz renkle deneyebilirsiniz. Sonra da mesajımızı liseye giden hanım kızlarımızın diliyle yazıyoruz. Kolay gelsin.


Ben diğer kızlara benzemem, en azından birçoğuna: Kız oLduğu haLde,, erKek parfümLerine bayıLanLar..:
Gidip Bir Kaşarın Yedegi Olacagına Gel Bu Kızın Bitanesi Ol




Hayatı ciddiye almam, hep eğlenirim: Şımarığım Biraz, Yaparım Bazen Naz, DeLiLikte Var Az, aLınganım, KaLbim Hassas. Bu SözLerimi Bi Kenara Yaz... :)


Umursamazım: HéR qiDéni kaFaMa .. , héR qéLéniDé koLuma takMam.. ! ,) xD
Dün ve dünden öncekiler.. Umrumda biLé déğiLLer ..


Ulaşılmazım: ß€n Kimsenin Canı aşkı ßidanesi DeiLim Sende ߀nim ßaßamın oğLu deiLsin Haddini biL ...
Bu aralar 3 kişi takılıyoruz.. Ben, keyfim ve kahyası.. (:


Ben o kadar önemliyim ki sen yoksun: KURAL-1 BeN HerzamaN HakLıyımdır.. KURAL-2 HakLı Olmadıqım durumLar olabiLir ki doğaLdır;O zamaN KURAL-1 GeçerLidir...!

hayaTTan Sonra öLümdesin..ama HayaTTa iken Ben Yoksam biLki öLmektesin !!

Geride bıraktıkLArım hesap sormaya kaLkmasın bana. Farkında oLduğum için vardınız, Vazgeçtiğim için bugün Yoksunuz. ;]
Sen piyonsun ben şah. Ben seni kaybedersem 2 puanım gider; sen beni kaybedersen oyun biter.

Herkes haddini bilsin:  ß€n Kimsenin Canı aşkı ßidanesi DeiLim Sende ߀nim ßaßamın oğLu deiLsin Haddini biL ...
sen Ancak benim MaziLerimdeki Bir Anı’nın Sonundaki N0kta OLursun!(;
Nє Sєи umRumdasıN nє вaskası, seni iStemiYoRum, anladın mı aşKısı?

Çok başka bir insanım ne sandınBen büyük davaların çocuğuyum...Sevdam büyük olur öfkemde......Seversem destan, kızarsam katliam olur
aRsiSt hiçַַ diiLim ama ''MUHTESEM oLMAK'' kanımda war... Xd

Sevdim mi tam severim sildim mi bir kalemde: Bir Kere Gittin Ya Artık Bin Kere Dönsende Boş...Sen Bende Bittin Artık Ömrünce Sevsende Boş...!!
Kim ne deRse desin ''SéwiyoRum bn 0nu'' =( ♥ ♥
Sєη ςöLdє aςмıS вi ćiςєк σLSaη.. Sєηi кaγвєтмємєк iςiη öLєηє кadaя aqLaяdıм .. :'( 
Hiç Bitmeyen Bir Aşk İsteyenler !









1 yorum:

zehra dedi ki...

Aman Allahim!